Τα κόκκινα φανάρια


Γιατί θα πρέπει η παραλιακή, την οποία χρησιμοποιούν χιλιάδες οδηγοί καθημερινά, να έχει σε κάποια σημεία της φανάρια κάθε 150 μέτρα και να σταματά όλη η ροή των αυτοκινήτων για έναν λουόμενο που θέλει να διασχίσει το δρόμο? Γιατί δεν υπάρχουν υπέργειες και υπόγειες πεζογέφυρες που θα ήταν πιο ασφαλείς για τους πεζούς και πιο πρακτικές για τους οδηγούς? Πραγματικά, μετά από μερικές ημέρες έχω την εντύπωση ότι θα πιάσω φιλίες με τους οδηγούς της διπλανής λωρίδας – περνάμε τόση ώρα δίπλα-δίπλα, ακούω τα προβλήματά τους, ακούω τα τηλεφωνήματά τους, τη μουσική τους κλπ.

Το να οδηγεί κανείς πάνω από μισή ώρα μέσα σε τραγική κίνηση (χωρίς να υπάρχει εναλλακτική) είναι άσχημη εμπειρία, τόσο ψυχολογικά όσο και οικονομικά. Πιστεύω πως θα έπρεπε να γίνει κάτι για να διευκολυνθεί η ροή των αυτοκινήτων προκειμένου να μειωθεί ο χρόνος μετακίνησης,  η ρύπανση και τα ατυχήματα με πεζούς και αυτοκίνητα.

Και το λέει αυτό κάποιος που για πάνω από 10 χρόνια μετακινείται σχεδόν αποκλειστικά με ΜΜΜ, διασχίζοντας πολλές φορές μεγάλο μέρος της Αττικής. Μερικές φορές όμως η χρήση των ΜΜΜ δεν είναι επιλογή (όταν π.χ. ο συνολικός χρόνος μετακίνησης με ΜΜΜ πλησιάζει τις 2 ώρες – και άλλες τόσες στην επιστροφή). Αν δεν βελτιωθεί η κατάσταση με τα (αραιά) δρομολόγια των ΜΜΜ, η χρήση αυτοκινήτου γίνεται ανάγκη, παρά το αυξημένο κόστος της…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s