Η κακή μέρα από το πρωί φαίνεται…


(This post is mostly about whining and grousing and I do these better in Greek, so I’ll skip English for this post!)

02.30: η σύζυγος δεν μπορεί να κοιμηθεί και θεωρεί πως πρέπει να ξυπνήσω κι εγώ – ανοίγει πόρτες, φώτα κλπ. Στη συνέχεια κοιμάται βέβαια. Κι εγώ μετά από λίγο.

05.00: Ο μεγάλος γιος ξυπνάει και θέλει να κάνει εμετό. Τον προλαβαίνουμε πριν λερώσει. Δεν μπορώ να ξανακοιμηθώ οπότε ξεκινάω να απαντάω σε emails της δουλειάς από τις 05.30 που έχουν κοιμηθεί όλοι στο σπίτι.

11.30: Η σύζυγος με ενημερώνει ότι ο μεγάλος γιος δεν είναι καλά (είχε ανακατωσούρες) και θα τον πάρει νωρίτερα από το σχολείο, να τον κρατήσει λίγο στη δουλειά της μέχρι να σχολάσει. Και η ίδια δεν αισθάνεται πολύ καλά…

12.00-14.00: προγραμματισμένη συνάντηση με φίλο που έχω να δω πολύ καιρό ακυρώνεται μετά από στήσιμο δύο ωρών. Έχω χάσει 2+ πολύτιμες ώρες από μια εντελώς πηγμένη ημέρα.

15.30: Τηλέφωνο από τη σύζυγο – μου λέει πως τελικά λιποθύμησε 2 φορές (!!) στη δουλειά και είναι στο σπίτι με τον μεγάλο γιο. Πρέπει να πάρει τον μικρό από τον παιδικό σταθμό και με ρωτάει πότε θα γυρίσω. Εγώ έχω τουλάχιστον 3 ώρες δουλειάς μπροστά μου και είμαι σε συνάντηση. Εξάλλου θέλω περίπου μία ώρα για να φτάσω σπίτι από το γραφείο.

16.30: Μαζεύω υλικό για να δουλέψω από το σπίτι, κάνω backup τα emails στον εξωτερικό δίσκο και φεύγω για το σπίτι. Στο δρόμο με πιάνει μια απίστευτη μπόρα. Φορούσα σακάκι (όχι αδιάβροχο μπουφάν) και όχι αδιάβροχα παπούτσια. Μπήκαν νερά παντού, ακόμα και στα καινούρια μου Geox παπούτσια…. Ακόμα και στο σακίδιο με το tablet. Επίσης γύρισε το ταπεράκι με το φαγητό μέσα στο σακίδιο και τα λάδια παραλίγο να βγουν από τη σακούλα και να κάνουν τα πάντα χάλια.

 17.15: Φτάνω σπίτι – σύζυγος και γιος με πυρετό, νηστικοί. Η σύζυγος τέζα στο κρεβάτι, ο γιος βλέπει παιδικά με τον μικρό. Δίνω κάτι στο μεγάλο να φάει για να πάρει αντιπυρετικό. Ταυτόχρονα στήνω το Laptop με το δίσκο για να αρχίσω να δουλεύω.

18.00: Ο ένας θέλει νερό, ο άλλος να φάει, η σύζυγος δε μπορεί να σηκωθεί κάν – 39 πυρετό. Ετοιμάζω λαπά για να φάνε. Στο μεταξύ δουλεύω σε παραδοτέα και απαντάω σε emails που πρέπει να φύγουν σήμερα.

20.00: Πάνω που έχω πάρει φόρα με τη δουλειά, κόβεται το ρεύμα. Εντελώς. Σε όλη την περιοχή. Είμαστε όλοι κομμάτια και άυπνοι, οπότε ετοιμαζόμαστε για ύπνο με τη βοήθεια ενός φακού. Και κοιμόμαστε κατά τις 21.00. Κι εγώ μαζί.

21.15: Ο μεγάλος ξυπνάει τη γυναίκα μου γιατί πονάει το δόντι του. Η γυναίκα μου ξυπνάει εμένα, που μόλις έχω κοιμηθεί. Πάνω που κοιτάμε τι έχει γίνει, έρχεται το ρεύμα.

21.30: Το ψυγείο έχει πάθει τραλαλά από τη διακοπή και σφυρίζει συνέχεια επάνω στο UPS που το έχω (για να το προφυλάξω από τις συνεχείς πτώσεις τάσεις). Για να βγάλω το UPS πρέπει να τραβήξω το ψυγείο και να σκαρφαλώσω σε καρέκλα. Είμαι περισσότερο από 100 κιλά αλλά ευτυχώς δεν σπάει.

23.30: Κλείνω δύο ώρες σερί που δουλεύω παραδοτέα και στέλνω emails  – ελπίζω να μην κάνω λάθος γιατί έχω αρχίσει να παραδίνω πνεύμα. Τουλάχιστον θέλω να τελειώσω σήμερα και να μην τρέχω μέσα στο Σ/Κ.

Η μέρα δεν έχει τελειώσει ακόμα – περαστικά μας!

 

Leave a Reply

