Μια βδομάδα στα “κόκκινα”


Σάββατο 10/5: Νοιώθω πόνους στα κόκκαλα το μεσημέρι, και λίγο ζεστός. Θερμόμετρο. 37.5. Παίρνω τα πρώτα depon. Φαντάζομαι ότι είναι λόγω της κούρασης και των ταξιδιών των προηγούμενων εβδομάδων.

Κυριακή 11/5: Οι πόνοι συνεχίζουν, το ίδιο και τα δέκατα – ακατέβατα παρά τα αντιπυρετικά. Μέχρι το βράδυ έχω χτυπήσει 39.

Δευτέρα 12/5: Από νωρίς στο ΙΚΑ τις περιοχής για εξάταση από τον παθολόγο. 07.30 γράφω το όνομά μου στη λίστα, 09.30 έρχεται η σειρά μου. Στο μεταξύ ο πυρετός κάνει πάρτυ, νοιώθω κρυάδες και ζέστη εναλλάξ. Τυχερός που βρήκα μια βολική θέση, δυστυχώς όμως έξω από το γραφείο του προϊσταμένου ο οποίος αγνοεί επιδεικτικά το νόμο περί καπνίσματος σε δημόσιους χώρους. Η τσιγαρίλα που μου έρχεται κάθε φορά που ανοίγει η πόρτα μου φέρνει αναγούλα – το στομάχι μου είναι χάλια ούτως ή άλλως…

Διάγνωση: Κάτι σε ίωση ή ιοειδές. Θα κάνει τον κύκλο της και θα περάσει μου είπε η γιατρός. Της είπα και για τις ζαλάδες που έχω κατά καιρούς, τη χαμηλή πίεση που μου βρήκαν την τελευταία φορά που πήγα να δώσω αίμα. Δε μου έγραψε εξετάσεις, πέσαμε πάνω στην απεργία των εργαστηριακών γιατρών και διαγνωστικών κέντρων. Ανύπαρκτες παροχές παρά τις εισφορές που πληρώνω κάθε μήνα. Χαμένα λεφτά… υπομονή μου είπε, χυμούς/νερά και αντιπυρετικά όσο έχω πυρετό. Φόρτωσα από το φαρμακείο και πήγα σπίτι.

Τρίτη 13/5 – Παρασκευή 16/5: Μαρτυρική εβδομάδα…πυρετός από 37,5 (με αντιπυρετικά) μέχρι 39 (χωρίς αντιπυρετικά). Ύπνος ελάχιστος, ιδρώνω/ξε-ιδρώνω όλη την ώρα. Τραγικός πονοκέφαλος, σουβλιές όλη την ώρα στο κεφάλι. Στομάχι χάλια, το μόνο που κατεβαίνει είναι λαπάς και φρυγανιές με τυρί (με το ζόρι για τα αντιπυρετικά). Ακατάστατος ύπνος, όποτε μπορώ λόγω πυρετού. Ξεκινά και απίστευτος ξερόβηχας που σπάει το κεφάλι – δεν μπορώ να κοιμηθώ. Η τηλεόραση τραγική – ορδές υποψηφίων των εκλογών σε κάθε εκπομπή, μιλάνε για ώρες χωρίς να λένε τίποτα. Λυώνω με τον Σεϊτανίδης Home (έχω μάθει απέξω προϊόντα και τιμές – άσε που ανοίγει και καινούριο πολυκατάστημα, γιατί το παλιό ήταν λίγο χωμένο στο πουθενά…) και την Gallery Τσαγκαράκη. Ταινίες στις 03.00, σειρές στις 04.30. Αν δεν καλυτερέψω θα πάω σε νοσοκομείο το Σ/Κ.

Σάββατο 17/5: Νοιώθω λίγο καλύτερα, πιο αραιά τα αντιπυρετικά, καθαρίζει το κεφάλι. Πρώτη φορά τρώω κάτι με όρεξη. Ο πυρετός δεν πέφτει κάτω από 37 ούτε με αντιπυρετικά, αλλά νοιώθω καλά. Επιτέλους κοιμάμαι σερί το βράδυ. Το στομάχι μου πλέον διαμαρτύρεται από την κατάχρηση αντιπυρετικών: ο συνδυασμός depon & ponstan το ταλαιπώρησαν. Άρχισα Mucosolvan για το βήχα, δεν πήγαινε άλλο. Έκλεισα επισήμως μια εβδομάδα με δέκατα και πυρετό…

Κυριακή 18/5: Πρώτη μέρα που νοιώθω πραγματικά καλά. Κοιμήθηκα καλά αν και ξύπνησα μούσκεμα όπως κάθε μέρα, έφαγα πρωινό και έβαλα θερμόμετρο. 36.7. Απίστευτο μετά από τόσες μέρες. Βγήκα έξω, ψήφισα, γύρισα σπίτι, έφαγα. Πάλι 37.5 αλλά χωρίς πόνο στο κόκαλα. Παίρνω πάλι depon. Ο βήχας είναι ακόμα ζόρικος και το στομάχι με καούρες, αλλά αυτά παλεύονται. Ελπίζω αύριο να είμαι καλύτερα, δεν πάει άλλο στο σπίτι. 

Leave a Reply

