Ουράνιο τόξο


Σουρρεάλ σκηνή: Στο μετρό προς το αεροδρόμιο, εγώ και η Θεοφανία Παπαθωμά καθόμαστε σχεδόν δίπλα-δίπλα. Η Θεοφανία casual και ελαφρώς ατημέλητη, αλλά λαμπερή όπως πάντα. Εγώ γυρνάω από τη δουλειά και ακούω το Creeping Death των Metallica από το mp3 player μου. Όλη τη μέρα έβρεχε δυνατά και εκείνη τη στιγμή είχε σταματήσει σχεδόν, οπότε μετά την Παιανία εμφανίζεται ένα απίθανο ουράνιο τόξο… σχεδόν ταυτόχρονα βγάζουμε τα κινητά μας για να βγάλουμε φωτογραφία αυτό το σπάνιο θέαμα, εγώ καθισμένος δίπλα στο παράθυρο, η Θεοφανία σηκώνεται μέχρι την πόρτα για να έχει καλύτερη θέα. Χαμογελάσαμε και οι δύο, μια νότα αισιοδοξίας. Εγώ κατέβηκα λίγο αργότερα, αυτή ίσως συνέχισε προς το αεροδρόμιο, δεν κοίταξα πίσω μου.

Απίθανο? Κι όμως συνέβη την προηγούμενη Πέμπτη.

Leave a Reply

