Προ-αστεια-κος 17-08-2011


Τελικά δεν είμαι ο μόνος που διαμαρτύρεται για τα χάλια του προαστιακού… μόλις βρήκα ένα σχετικό blog post που αναφέρεται πάνω-κάτω στα ίδια προβλήματα που έχω αναφέρει κι εγώ στα προηγούμενα μηνύματά μου. Μάλιστα, καταλήγει με μία λίστα με σχετικά blog posts, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και ένα από τα δικά μου!

Ο κόσμος είναι μικρός και η αγανάκτηση είναι κοινή!  😦

One thought on “Προ-αστεια-κος 17-08-2011

  1. Σαφώς και η αγανάκτιση είναι κοινή! Σε ευχαριστώ για την αναφορά στη δημοσίευσή μου “άγνωστε” φίλε, και σε συγχαίρω για τον ευφυή τίτλο του άρθρου σου, το οποίο δε θα μπορούσα να μην αναφέρω στο ρεπορτάζ μου!

    Έχει έρθει πλέον η στιγμή, όπου σιγά-σιγά ο κόσμος συνειδητοποιεί -και ο δικός μας ρόλος είναι εξαιρετικά κρίσιμος σε αυτή τη κατεύθυνση- πως μόνο αν σηκώσει το ανάστημά του και αν ενωθεί με σημαία του την αληλλεγγύη, θα μπορέσει να αλλάξει την κοινωνία μας.

    Ενημέρωση-Ένωση-Αληλλεγγύη… και όλα τ’ άλλα θα έρθουν!

    Θα είμαστε σε επαφή “άγνωστε” blogger!

    Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς,

    Χρήστος Σωτηρόπουλος
    Εκπρόσωπος ΣΠΙΘΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ

Leave a Reply

