Η πόρτα της εξόδου


Εδώ και χρόνια το blog μου φιλοξενούνταν στο server του DPGR. Δεν ήταν πολύ δραστήριο, ορισμένα μηνύματα σκόρπια, κυρίως τον τελευταίο καιρό που είχα κάτι να γράψω για το ποδήλατο και τα επαγγαλματικά ταξίδια. Πριν μερικές ημέρες αποφάσισα να εγκαταστήσω ορισμένα plugins, κυρίως για την καλύτερη εμφάνιση των πληροφοριών και την μετάφραση των κειμένων με Google translate.

Κάποιο από αυτά έκανε τη ζημιά φαίνεται με την εγκατάστασή του και ξαφνικά δέχτηκα τηλεφώνημα ότι το DPGR έχει ιό και μάλλον προέρχεται από το blog μου! Αμέσως απενεργοποιήθηκε το blog, σκανάραμε με antivirus τα μηχανήματα, βρήκαμε κάτι μολυσμένα java installers που σχετιζόταν με ένα από τα plugins. Το μεγαλύτερο άγχος το είχα για να μην πάθει τίποτα το DPGR, στο οποίο πρέπει να είμαι μέλος/συντονιστής/γενικός συντονιστής τα τελευταία 10 χρόνια αν θυμάμαι καλά! Μια παρέα ήμασταν, μικρή τότε, μεγαλύτερη τώρα, που προσπαθούσαμε όλοι για την προώθηση της ψηφιακής φωτογραφίας στην Ελλάδα. Πολλά μηνύματα και συζητήσεις, νεύρα και χαρές, εξορμήσεις και τραπεζώματα με άλλους συντονιστές και μέλη!  Δεν ήθελα όλα αυτά να πάνε στράφι εξαιτίας μου…

Τέλος καλό, όλα καλά (σχεδόν): Το DPGR την έβγαλε φθηνά και συνέχισε κανονικά τη λειτουργία του. Εγώ για λόγους ασφαλείας ζήτησα να φύγει το blog μου από το server του DPGR και συμφωνήσαμε την αποχώρηση από κοινού. Ευτυχώς καταφέραμε να πάρουμε ένα backup από τα μηνύματα και τα σχόλια, ενώ κατηγορίες, tags και αρκετές φωτογραφίες χάθηκαν στην πορεία…

Νέο ξεκίνημα λοιπόν, ίσως αλλάξω πάλι “σπίτι” αλλά δύσκολα θα σταματήσω να γράφω (ακόμα και αν τα διαβάζω μόνος μου πλέον!). Απλά προστέθηκε μια ακόμη αλλαγή σε όλες αυτές των τελευταίων χρόνων, και τώρα που το σκέφτομαι ήταν πολλές και σημαντικές…

Leave a Reply

