Έγκλημα και τιμωρία


Έγκλημα: Εδώ και καιρό έβαζα το κινητό μου στην μπροστινή θήκη του σακιδίου, η οποία βέβαια κλείνει με φερμουάρ. Με βόλευε εκεί επειδή είχα άμεση πρόσβαση και το άκουγα πιο εύκολα όταν χτυπούσε. Ήταν θέμα χρόνου να μου την ανοίξουν και το ημερολόγιο έγραφε Πέμπτη 29 Ιουλίου…

Τιμωρία: Μου άνοιξαν τη θήκη του σακιδίου και μου έκλεψαν το κινητό…

‘Ηταν λίγες μέρες πριν φύγω για διακοπές με την οικογένεια. Κατέβηκα με το μετρό στους Αμπελόκηπους για μια δουλειά και περίμενα το λεωφορείο στη στάση. Η δουλειά έγινε εκεί, ή όταν ανέβαινα στο λεωφορείο. Το σακίδιο ήταν στην πλάτη μου επειδή ήταν αρκετά βαρύ για να το κρατάω στο χέρι. Το κινητό από συνήθεια ήταν στην μπροστινή θήκη. Κάποιος επιτήδειος βρέθηκε και άνοιξε χωρίς να τον καταλάβω ούτε εγώ, αλλά ούτε και οι περαστικοί. Ίσως κάποιος να είδε κάτι, αλλά γιατί να μπλέξει? Τόσο σκατά έχουν γίνει όλα, αυτά εκμεταλλεύονται και οι επιτήδειοι… σήμερα κλέβουν εμένα, αύριο εσένα, αλλά κανένας δεν θα πει ότι είδε κάτι, ούτε θα μπλέξει για κάποιον που δεν ξέρει.

Η θήκη δεν άνοιγε εύκολα: Το φερμουάρ είναι χοντρό και σκαλώνει πού και πού. Ήταν τυχερός όμως ο τύπος και δεν κόλλησε, οπότε πήρε το HTC Polaris μου, φορτωμένο με μονάδες, φωτογραφίες του μικρού και αρχεία που δούλευα στο δρόμο, τα οποία δεν είχα κάνει ποτέ backup. Άλλη τιμωρία αυτή. Μαζί με το κινητό χάθηκαν πράγματα που δεν θα μπορούσα ποτέ να αναπληρώσω…

Το κατάλαβα 2-3 λεπτά αφού είχα ανέβει στο λεωφορείο, με το σακίδιο πάλι στην πλάτη, αφού είχε πολύ κόσμο και δεν θα μπορούσα να κρατηθώ αλλιώς. Έβαλα σε κάποια φάση το χέρι στη θήκη για να βεβαιωθώ ότι το φερμουάρ ήταν κλειστό, αλλά το βρήκα ανοιχτό. Φώναξα στον οδηγό, είπα τι έγινε, σταμάτησε το λεωφορείο με κλειστές πόρτες πριν τη στάση. Μου πρότεινε να φωνάξουμε την αστυνομία, αλλά το θεώρησα άσκοπο, αφού θεώρησα ότι η κλοπη είχε γίνει εκτός του λεωφορείου. Εξάλλου, κάποιοι έκαναν κλήση στο κινητό μου και το βρήκαν ήδη απενεργοποιημένο, οπότε αυτός που το πήρε έδρασε άμεσα.

Κατέβηκα από το λεωφορείο τρέμοντας από τα νεύρα μου, πιο πολύ για την παραβιάση της προσωπικής μου ζωής παρά για την απώλεια της συσκευής. Μερικά πράγματα αναπληρώνονται, άλλα όχι… Και μόνο να τσάκωνα τον τύπο τη στιγμή που μου άνοιγε την τσάντα, πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα και πόσο θα εκτόνωνα τα νεύρα μου…

Με ένα τηλεφώνημα στην εξυπηρέτηση πελατών της Wind μπλόκαρα την κάρτα SIM για να γλυτώσω τις μονάδες που είχα στη συσκευή. Αγόρασα μια νέα κάρτα SIM με τα στοιχεία της παλιάς (€18 το σιμάκι) για να αρχίσω τη διαδικασία διάσωσης όσων μπορούσα να διασώσω. Ευτυχώς το υπόλοιπο ήταν ακέραιο, αφού ο τύπος απενεργοποίησε αμέσως το κινητό και θα του έπαιρνε χρόνο να βρει το PIN της SIM. Τυχερός μέσα στην ατυχία μου. Το θέμα πλέον ήταν να καταφέρω να βρω μια συσκευή μέσα στις επόμενες 3 ημέρες, έτσι ώστε να μπορέσω να εκμεταλλευτώ στις διακοπές το δωρεάν internet της WIND και να κάνω και μερικές δουλίτσες, σε συνεργασία με το netbook που θα έπαιρνα μαζί μου στις διακοπές. (συνεχίζεται)

Το κινητό μου ίσως έχει βρει ήδη νέο ιδιοκτήτη, που πιθανά δεν θα γνωρίζει από που προήλθε η μεταχειρισμένη συσκευή που αγόρασε… Ίσως να μην είναι και πολύ ευχαριστημένος από την αγορά του, αφού η μπαταρία του είχε πέσει, είχε πολλές γρατζουνιές στην οθόνη, μαζεμένες σε ένα σημείο, σα να είχε πέσει οξύ, η θήκη του είχε λυώσει από τη χρήση. Τα αποθηκευμένα στη συσκευή δεδομένα θα έχουν επιδέξια διάγραφεί για πάντα, για να μην προδώσουν το παρελθόν της συσκευής και τον προηγούμενο κάτοχό της. Ίσως το βρω μπροστά μου σε κάποιο κατάστημα με μεταχειρισμένες συσκευές, αλλά πλέον χωρίς τα δεδομένα που είχε αποθηκευμένα δεν θα έχει καμιά αξία για μένα…

Αντίο Polaris…

Leave a Reply

