WIND…προσέχουμε για να έχουμε!


Εδώ και χρόνια χρησιμοποιώ το ίδιο καρτοκινητό. Βασικά δεν έχω αλλάξει ποτέ αλλάξει ποτέ αριθμό από το 1996 που πήρα τη SIM, οπότε μπορώ να θεωρηθώ πιστός πελάτης της Telestet –> TIM –> WIND. Έχω καταναλώσει άπειρες κάρτες, είτε λόγω των εξωφρενικών χρεώσεων τα πρώτα χρόνια (Αν θυμάμαι καλά ήταν 175 δρχ. τα 30’’, με ελάχιστη χρέωση τα 30’’!!), είτε για να εκμεταλλευτώ μηνύματα διπλασιασμού της κάρτας ανανέωσης χρόνου ομιλίας, για να κερδίσω το επιπλέον ποσό κατά την ανανέωση από καταστήματα WIND (άϋλη κάρτα), για να ενεργοποιήσω το bonus εισερχόμενων κλήσεων και άλλες υπηρεσίες/προσφορές κατά καιρούς. Είχαμε δηλαδή ένα αλισβερίσι όπου είμασταν και οι δύο ευχαριστημένοι!

Την Τετάρτη που μας πέρασε έκανα έναν έλεγχο του υπολοίπου με γραπτό μήνυμα στο 1269, εντελώς τυπικά. Διαπίστωσα όμως ότι κατά το διάστημα 01/05-06/05 είχαν “εξαφανιστεί” €24 από την κάρτα μου χωρίς λόγο! Συγκεκριμένα όλες οι κλήσεις μου αυτό το διάστημα (ανεξαιρέτως) ήταν προς αριθμούς F2G, για τους οποίους έχω απεριόριστο χρόνο ομιλίας (η προσφορά με τα 1500 λεπτά και τα 1500 SMS της WIND). Η χρήση του internet (από την προσφορά πάλι, 1500MB το μήνα) περιορίζεται σε λιγότερο από 100ΜΒ το μήνα, αφού το χρησιμοποιώ αποκλειστικά από το κινητό και μόνο μέσω Opera Mini, που συμπιέζει τα δεδομένα των ιστοσελίδων πριν τις ανοίξει, με αποτέλεσμα μείωση του μεγέθους τους. Το ότι είχα υπόλοιπο για δωρεάν χρόνο ομιλίας και web surfing το έλεγξα και με γραπτό μύνημα (ΥΠ στο 1245).

Ήξερα ότι αυτό οφείλεται σύμφωνα με τη WIND σε λάθος του συστήματος, όπως έχουν αναφέρει πολλά μέλη του myphone.gr. Κάτι αντίστοιχο αναφέρει και το troktiko σε σχετικό άρθρο του. Ευτυχώς είχα διαβάσει στο myphone.gr τα απαραίτητα βήματα και δεν έχασα χρόνο:

  1. Κλήση στο 1260 (χρέωση €0,12 ανά κλήση). Μετά από 12 λεπτά αναμονής επιτέλους σήκωσαν το τηλέφωνο.
  2. Καταγραφή του αιτήματος: Η ευγενέστατη κοπέλα άκουσε προσεκτικά το παράπονό μου για την εξαφάνιση του ποσού και κατέγραψε το αίτημα.
  3. Αναμονή για ενημέρωση σχετικά με την έκβαση του αιτήματος. Η ενημέρωση μου είπαν ότι θα γίνει είτε μέσω SMS είτε με κλήση στο κινητό μου.

Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο 3ο στάδιο και περιμένω την έκβαση του αιτήματος πριν προχωρήσω σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Φαντάζομαι ότι μία εβδομάδα είναι αρκετή για να ελέγξει κάποιος μια λίστα κλήσεων (ελάχιστες είναι εξάλλου) που έγιναν από συγκεκριμένο αριθμό. Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ δυσαρεστημένος από αυτό το γεγονός, καθώς βρίσκομαι χωρίς να φταίω, να κυνηγάω την εταιρεία να μου επιστρέψει χρήματα. Καταλαβαίνω ότι είναι πιθανό να υπάρχουν προβλήματα εξαιτίας του φόρτου στο δίκτυο της WIND που οφείλεται στην εισροή πελατών για την προσφορά. Πιστεύω όμως ότι η εταιρεία οφείλει να διορθώσει το σύστημά της, τη στιγμή μάλιστα που έχουν γίνει καταγγελίες για λανθασμένες χρεώσεις εδώ και μήνες!

Ήδη ενημέρωσα γνωστούς και φίλους για το συμβάν, έτσι ώστε να κρατάνε αρχείο του υπολοίπου τους με γραπτό μήνυμα (όχι με κλήση) και να μην βρεθούν στη θέση μου.

Εν αναμονή του αποτελέσματος λοιπόν, που θα κρίνει το αν θα παραμείνω στη WIND ή θα κάνω αίτηση για φορητότητα σε άλλη, πιο αξιόπιστη εταιρεία, ακόμη κι αν δεν έχει τις προσφορές της WIND. Και δεν είμαι μόνος μου, καθώς έχω μαζί μου 4-5 αριθμούς, οι οποίοι θα με ακολουθήσουν σε πιθανή αλλαγή παρόχου κινητής…

Update: Μετά από δεύτερη επικοινωνία μου με την εξυπηρέτηση πελατών μια εβδομάδα μετά (Πέμπτη 13/5), την Παρασκευή 14/5 ενημερώθηκα με γραπτό μήνυμα ότι το ποσό είχε πιστωθεί στο υπόλοιπό μου, όπως και έγινε μέχρι το τελευταίο λεπτό! Ένα ευχαριστώ στη WIND που έβαλε τα πράγματα στη θέση τους χωρίς να χρειαστεί καταγγελία αλλά ελπίζοντας ταυτόχρονα ότι θα λυθεί επιτέλους το πρόβλημα με το σύστημά τους που τρώει μονάδες χωρίς λόγο…

2 thoughts on “WIND…προσέχουμε για να έχουμε!

  1. Αχ βρε Βασίλη.. :))

    λοιπόν προσωπικά έχω περάσει από όλες τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας με τον ίδιο αριθμό ακολουθώντας την εξής πορεία Vodafone (η αρχική κάρτα)- Q – Cosmote – Wind – Cosmote

    όπως βλέπεις εγώ και το κινητό μου είμαστε νομάδες.. όχι για να εκμεταλλευτώ προσφορές αλλά για να έχω ποιότητα υπηρεσιών.. δυστυχώς μπορώ να σου πω πως τα πράγματα είναι γενικώς αν όχι μαύρα.. γκρίζα..

    παντού υπάρχουν προβλήματα και παντού θα τρέχεις με κάποιο λάθος ή «λάθος» της εταιρείας.. αυτό που έπαθες εσύ τώρα το έπαθε και η κοπέλα μου σε ένα καρτοκινητό που έχει.. μετά από λίγο ευγενικό βρίσιμο της επέστρεψαν τα χρήματα..

    όσο για τη Wind.. ε.. είναι γνωστό πως κάνει τα περισσότερα «λάθη» από τις άλλες που έχουν σαν αποτέλεσμα την προσωρινή εκταμίευση χρημάτων στα ταμεία τους..

    αν δεν είχε την προσφορά με τα 100ΜΒ θα σου λεγα να φύγεις.. αλλά..

  2. Αυτό ξαναπέστο… θέλει κυνήγι και πίεση για να κάνεις τη δουλειά σου, και αυτό το πράγμα με φθείρει γιατί δεν έχω συνηθίσει να λειτουργώ έτσι. 😦

    Κυνηγάω εδώ και μήνες τον κατασκευαστή του σπιτιού για κάτι θέματα που έχουμε με υγρασία σε τοίχους, κυνηγούσα το service για να επισκευάσουμε επιτέλους μετά από 6 μήνες το λάπτοπ, ψάχνω να βρω άκρη με τα ΕΛΤΑ στο Κορωπί και γιατί μας έρχονται ληγμένοι όλοι οι λογαριασμοί κ.ο.κ. Αν ήμουν άνεργος ή συνταξιούχος θα είχα χρόνο να τα κάνω αυτά πιο άνετα. Τώρα πρέπει να χαλάω τη διάθεσή μου, να σταματάω τη δουλειά μου και να αρχίζω κάθε μέρα τα τηλέφωνα για να κάνω τη δουλειά μου, που κανονικά αυτά θα έπρεπε να γίνονται αυτόματα αφού δεν είναι δικό μου λάθος.

    Θέλουν κυνήγι όπως είπες, και από εμάς αλλά και από το κράτος που επιτέλους πρέπει να αρχίσει τους ελέγχους σε κάθε επίπεδο, γιατί βρίσκει ο καθένας και τα κάνει… 😦

Leave a Reply

