Η πρώτη μου βουτιά (με το Dahon!)


Εδώ και αρκετό καιρό το Dahon μου έχει παροπλιστεί: Λίγο το κρύο και ο άσχημος καιρός, λίγο η βαρεμάρα και η βολή με τα λεωφορεία (παρότι περιμένω δεκάλεπτα στις στάσεις), σταμάτησα να το χρησιμοποιώ καθημερινά. Την Κυριακή μετά από καιρό το πήρα μια βόλτα ψάχνοντας εφημερεύον φαρμακείο, φούσκωσα τα λάστιχα και τσέκαρα την αλυσίδα, όλα κομπλέ.

Χθες το απόγευμα, αφού επέστρεψα από τη δουλειά είπα να το πάρω για να πεταχτώ μέχρι την τράπεζα. Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα έκανα και την πρώτη μου βουτιά, στη μικρή αυτή διαδρομή… πήγαινα σε δρόμο παράλληλο του κεντρικού, σχετικά γρήγορα (όσο γρήγορα μπορείς να πας με ένα Boardwalk σε κακή άσφαλτο). Ξαφνικά πετάγεται αυτοκίνητο από αριστερά και δεν σταματά, κόβωντάς μου το δρόμο! Πατάω ενστικτωδώς τα δύο φρένα, το ποδήλατο κοκαλώνει αλλά το χαλικάκι του ασφαλτοχωμάτινου δρόμου λειτούργησε σαν μπανανόφλουδα: Βρέθηκα να τσουλάω με τα πλάγια και να πέφτω άτσαλα κάτω. Ευτυχώς έπεσα στα πλάγια, χτυπώντας λίγο το δεξί μου χέρι, το θώρακα και γδέρνοντας το δεξί μου γόνατο (ακόμα και σήμερα τσούζει!).

Το ποδήλατο τη γλύτωσε φθηνά: Λίγο γδάρσιμο στο δεξί πετάλι, που έκλεισε κατά την πτώση και ένα σπάσιμο της βάσης από το μπροστινό φως (πρέπει να είναι το 3ο που χαλάει από τότε που ξεκίνησα με το ποδήλατο!). Επίσης ένα μικρό πλαστικό προστατευτικό της βίδας του τροχού διαλύθηκε. Ελπίζω να μη βγάλει κάτι άλλο στην πορεία…

Ο οδηγός σταμάτησε λίγο πιο μπροστά, μάλλον σαστισμένος, αλλά χωρίς να βγει από το αυτοκίνητο. Μόλις με είδε να σηκώνομαι και να κοιτάζω το ποδήλατο την έκανε αθόρυβα. Ήμουν τόσο ξαφνιασμένος από την πτώση και απορροφημένος με το να δω την κατάστασή μου και του ποδηλάτου, που δεν σκέφτηκα κάν να του φωνάξω για τη μαλακία μου έκανε. Εγώ συνέχισα τη διαδρομή μου προς την τράπεζα, με ακόμη περισσότερη προσοχή στο δρόμο, παρότι τη μαλακία των άλλων συχνά δε μπορείς να την προβλέψεις.

Στο γυρισμό πέρασα από το φίλο μου τον Γιώργο (Λέστος) και πήρα ένα καινούριο μπροστινό φως της Pro, το HEADLIGHT LED-01(5) με €22. Ελπίζω να φανεί πιο γούρικο και να αντέξει περισσότερο από τα υπόλοιπα κινέζικα που είχα ως τώρα!

front.image. media images cycling SBX Pro 2010 products_666x500 PR100482_v1_m56577569830690821_dot_png.bm.450.338[1]

Τέλος καλό, όλα καλά! Ευτυχώς δεν έγινε κάτι πιο σοβαρό, αν και το γόνατο με τσούζει ακόμα ίσως από το Betadine που του έχω βάλει, και έχω ένα πόνο στο στήθος κάθε φορά που παίρνω βαθιά ανάσα. Από εβδομάδα σκοπεύω να αρχίσω να το χρησιμοποιώ πάλι καθημερινά για να γλυτώσω το χρόνο αναμονής στις στάσεις των λεωφορείων… wish me luck!

Leave a Reply

