Άμα δε σε πάει η τεχνολογία…(μέρος 1)


… απλά ταλαιπωρείσαι χωρίς λόγο και τραβάς αυτά που τρααβάω εγώ! Παραθέτω χωρίς χρονολογική σειρά:

  1. Κατά καιρούς είχα προβλήματα αποσύνδεσης του laptop/netbook από το router (ένα Thomson TG585v7), τα οποία μπορούσαν να γίνουν πολύ συχνά και ενοχλητικά! Χθες το βράδυ, αφού πλέον δεν προλάβαινα να ανοίξω ούτε 2η σελίδα πριν αποσυνδεθώ, αποφάσισα να του πατήσω ένα reset για να μάθει! Δυστυχώς την πάτησα, αφού δεν έβρισκα το manual για να δω πώς θα το ξαναστήσω ούτε και το πρόγραμμα για να το ρυθμίσω από το netbook (το desktop έχει γίνει μπρίκι και δεν το σκέφτομαι να το ανοίξω καν!). Τελικά, αφού παιδεύτηκα με τις ρυθμίσεις και δεν βρήκα άκρη χθες και σήμερα, βρήκα το cd με το πρόγραμμα εγκατάστασης και ρύθμισης του router. Η χαρά μου όμως κράτησε λίγο, αφού το netbook δεν έχει dvd rom και φυσικά δεν έχω αγοράσει εξωτερικό dvd! Αναγκάστηκα να ανοίξω το desktop για να περάσω το πρόγραμμα σε ένα USB stick, στο οποίο χθες η φίλη μου η mkou μου είχε αντιγράψει κάποια επεισόδια μιας τηλεοπτικής σειράς. Παρόλα αυτά, το USB stick δεν μπορούσε ούτε να διαβαστεί αλλά ούτε και να γίνει format!! Πώς κατάφερες mkou και μου πέρασες τα επεισόδια εκεί? Τελικά βρήκα άλλο USB stick και πέρασα το πρόγραμμα το οποίο με πατέντα (XP Combatibility mode) δούλεψε στα Windows 7 του netbook. Μετά από τις σχεδόν αυτόματες ρυθμίσεις (οι οποίες όμως δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν χωρίς το πρόγραμμα…) πλέον έχω και πάλι internet στο σπίτι!
  2. Ένα από τα δώρα του γάμου ήταν μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή από τον ξάδερφό μου τον Γιώργο. Επειδή είχα ήδη 2, η μηχανή ανταλλάχθηκε με ένα Home Theater HT-303SU της LG. Πρόκειται για μια αξιοπρεπέστατη συσκευή, η οποία έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστα μέχρι σήμερα καθώς δεν είμαστε λάτρεις των DVD. Δυστυχώς για μένα, έχω ήδη μια μεγάλη συλλογή ταινιών divX σε cd/dvd με ελληνικούς υπότιτλους (όχι ενσωματωμένους). Το δυστύχημα είναι ότι το συγκεκριμένο Home Cinema δεν υποστηρίζει το encoding που χρησιμοποιούσα για τους υπότιτλους σε όλα μου σχεδόν τα cd… η λύση που μου έδωσαν από την τεχνική υποστήριξη της LG είναι να γίνουν τα αρχεία των υποτίτλων plain text (txt αρχεία) και κατά πάσα πιθανότητα θα παίζουν. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και αν τελικά παίζουν με αυτόν τον τρόπο οι υπότιτλοι, θα πρέπει είτε να ξαναγράψω τις ταινίες με τους “διορθωμένους” υπότιτλους σε dvd ή πριν δω κάθε ταινία θα πρέπει να την περνάω σε ένα USB stick, να αλλάζω τους υπότιτλους και στη συνέχεια να την βλέπω μέσω της θύρας USB του Home Cinema. Ταλαιπωρία? Μπα… ψηφιακές ευκολίες? Σίγουρα όχι. Ψηφιακή ταλαιπωρία, θα έλεγα!

(To be continued…)

One thought on “Άμα δε σε πάει η τεχνολογία…(μέρος 1)

Leave a Reply

