Συμποδηλάτες με αναδιπλούμενα


Καθημερινά στη διαδρομή μου από και προς το γραφείο συναντώ μερικούς ποδηλάτες, αλλά όχι με αναδιπλούμενα, συνήθως με mountain ή με κούρσες. Τις τελευταίες ημέρες όμως βλέπω στο χώρο έξω από το γραφείο μου ένα αναδιπλούμενο Torpado, προσεγμένο και καλά κλειδωμένο! Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ακόμη να εντοπίσω τον ιδιοκτήτη του, ούτε και περισσότερες πληροφορίες για το ποδήλατο. Πάντως είναι οργανωμένος, με τη σχάρα του, τα φωτάκια του και το φουλάρι στο τιμόνι!

Μια μέρα φεύγοντας από το Πανεπιστήμιο πέτυχα ένα παληκάρι με ένα Dahon Impulse, σε χρώμα σχεδόν ίδιο με το δικό μου Boardwalk! Δυστυχώς δεν μπόρεσα να τον σταματήσω για να πιάσουμε την κουβέντα αλλά ελπίζω να τον ξαναπετύχω στο δρόμο μου.

Ήδη προσπαθώ να μαζέψω όλους τους Έλληνες κατόχους Dahon σε ένα group στο Facebook και ίσως κάνω κάτι αντίστοιχο για τους κάτοχους αναδιπλούμενων ποδηλάτων γενικά. Είμαι σίγουρος ότι είμαστε πολύ εκεί έξω, που κάνουμε τη δουλειά μας με αναδιπλούμενα ποδήλατα και σίγουρα θα γίνουμε πολύ περισσότερο στο μέλλον!

Leave a Reply

