Dahon Boardwalk – Μέρος 3: Καθημερινή χρήση


Έχω ήδη κλείσει μια εβδομάδα με το Boardwalk και μπορώ πλέον να πω με βεβαιότητα ότι κάνει αυτά που ήθελα να κάνει και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία.

Ξεκινάω καθημερινά από το σπίτι και με το ποδήλατο είμαι σε 10 λεπτά στο σταθμό του μετρό. Η διαδρομή είναι σχετικά εύκολη, χωρίς μεγάλες ανηφόρες-κατηφόρες και χωρίς πολύ κίνηση (προς το παρόν). Υπάρχουν μερικά φαρδιά πεζοδρόμια στη διαδρομή αλλά συνήθως είναι μπλοκαρισμένα από παρκαρισμένα αυτοκίνητα, κάδους κλπ, οπότε δεν τα προτιμώ.

Φτάνω στο σταθμό, λύνω το ποδήλατο, το κατεβάζω με τα χέρια από τις σκάλες και πηγαίνω στο τελευταίο βαγόνι. Από το Κορωπί περνάνε μόνο οι συρμοί του Αεροδρομίου, αυτοί με τις σχάρες και τις θέσεις για τις βαλίτσες. Κάτω από αυτές τις σχάρες στερεώνω το Boardwalk έτσι ώστε να μην εμποδίζει ούτε και να λερώνει η αλυσίδα του.

Μετά από 40 λεπτά κατεβαίνω στον Κεραμεικό και σε 10 λεπτά είμαι στο Γεωπονικό. Συνολικά δηλαδή χρειάζομαι 60 λεπτά από το σπίτι μου μέχρι το Γεωπονικό, ενώ με το συνδυασμό λεωφορείου-μετρό-λεωφορείου χρειαζόμουν 90 λεπτά. (φωτό αριστερά: Το Boardwalk στο τέρμα του βαγονιού στο μετρό – δεξιά: το Boardwalk στον προαστιακό)

Απόσβεση χρημάτων δεν κάνω, αφού ένα εισιτήριο χρησιμοποιούσα ούτως ή άλλως. Εξοικονομώ όμως χρόνο (30 λεπτά να πάω +30 στο γυρισμό) ο οποίος είναι πλέον ελεύθερος χρόνος και επιπλέον, μετά από πολλά χρόνια γυμνάζομαι, έστω και με αυτόν τον τρόπο. Και δεν μίλάμε μόνο για την ποδηλασία, αλλά και για το κουβάλημα του ποδηλάτου πάνω-κάτω: 12 κιλά δεν είναι και λίγα, ειδικά όταν έχω στην πλάτη ένα σακίδιο με περίπου 3-4 κιλά (laptop, τροφοδοτικό, καλώδια, βιβλία, φορτιστές κλπ) και η θερμοκρασία αγγίζει τους 30 βαθμούς!

Μετά από αυτά διαπίστωσα ότι εκτός των άλλων χρειάζομαι και ένα ανθεκτικό σακίδιο πλάτης, γιατί αυτό που έχω άρχισε να ξηλώνεται…τα βρήκε ζόρικα με την ποδηλασία μάλλον!

8 thoughts on “Dahon Boardwalk – Μέρος 3: Καθημερινή χρήση

  1. Αλήτη Πυθέα!
    Μέσω χαζο-facebook είδα την εισαγωγή του τελευταίου post που έκανες εδώ…από περιέργεια λοιπόν έκανα κλικ στο more ή read more (δεν θυμάμαι τώρα) και βρέθηκα στο blog σου για πρώτη φορά…τέλος πάντων, συνεχίζοντας το διάβασμα έπεσα πάνω σε ονομασίες πρωτόγνωρες. Τις έψαξα και κατέληξα στο Ελληνικό site της dahon….και λάλησα καμπόσο….άρχισα να σκέφτομαι πάλι (μετά από 2 χρόνια) ότι θέλω ποδήλατο και θέλω ΤΕΤΟΙΟ ποδήλατο ΤΩΡΑ όμως!
    Σήμερα το μεσημέρι επιστρέφοντας από την δουλειά αποφάσισα να πάω μία βόλτα από τον Κασσιμάτη στον Πειραιά που φέρνει και αυτός τα dahon…και τα είδα…και θέλω να πάρω ένα…και ξαναέρχομαι στο blog σου για να δω ποιό έχεις πάρει εσύ και είναι το ίδιο με αυτό που θέλω να πάρω εγώ. 😀
    Αυτό που με κάνει να διστάζω είναι που μου λένε ότι είναι πολύ επικύνδινα να ποδηλατείς στους δρόμους της Αθήνας….

    Γειά σου προς το παρόν.

  2. ostanine παλιοχαρακτήρα! Χρόνια και ζαμάνια!!

    Είδες τι κάνει το παλιο-Facebook? Όλο και κάτι ενδιαφέρον θα ψαρέψεις αν ψάξεις! 😛

    Τόσα μοντέλα έχει η Dahon, το ίδιο με το δικό μου θα πάρεις? Ζηλιάρη…
    Εγώ το πήρα επειδή δεν άντεχε η τσέπη μου για κάτι ακριβότερο και δεν ήξερα εάν τα επιπλέον χρήματα των άλλων μοντέλων θα μου προσέφεραν κάτι ουσιαστικό (σε εμένα που είμαι άσχετος από ποδήλατα). Τελικά εξακολουθώ να είμαι πολύ ευχαριστημένος, να γράφω συνέχεια χιλιόμετρα με αυτό, να γλυτώνω χρόνο από τα λεωφορεία και να αθλούμαι, έστω και έτσι.

    Για τις διαδρομές στην Αθήνα δεν έχεις άδικο, είναι επικίνδυνα. Το θέμα είναι να αποφεύγεις τους κεντρικούς δρόμους: Εχθές έκανα 10 χλμ Κατεχάκη-Πλακεντίας, χωρίς να μπω σε κανένα κεντρικό δρόμο παρά ελάχιστα και συνάντησα ελάχιστα αυτοκίνητα. Από την άλλη, στους κεντρικούς δρόμους έχεις πιο πολύ χώρο (όπως βολτάρω άνετα στην Ιερά Οδό!). Να με δεις να κάνω σφήνες αναμεσα σε σταματημένα στην κίνηση αυτοκίνητα, είναι απίθανο!

  3. Καλά…εγώ περίμενα ότι όταν θα απαντούσες θα μου ερχόταν notification στο email μου….Ευτυχώς που μου έκοψε να έρθω να ξανακοιτάξω στα comments. 😛
    Άρχισα να πιστεύω ότι δεν μου απαντούσες επειδή ήθελα να πάρω το ίδιο ποδήλατο με εσένα…χαχαχαα….αν και πρώτα διάλεξα ποιό θέλω και μετά είδα ότι αυτό έχεις και εσύ…μην νομίζεις, και εγώ να διαφέρω θέλω αλλά τα άλλα που είδα δεν μου άρεσαν. Οι σκελετοί τους δεν μου άρεσαν δηλαδή. Πάντως κάποια στιγμή λέω να το βάψω οπότε δεν θα έχουμε ακριβώς το ίδιο. Σκέφτηκα μήπως έπαιρνα brompton αλλά διάβασα ότι έχει ακόμα πιό μικρές ρόδες…επίσης επειδή είμαι και εγώ άσχετος (εδώ και πολλά χρόνια) θεώρησα βλακεία να δώσω τα διπλά λεφτά για ένα στυλ ποδηλάτου που δεν έχω ξαναδοκιμάσει…
    Το ποδήλατο το έχω βγάλει 3 φορές. Ένα βράδυ στην μαρίνα Ζέας και 2 μέρες (χθες και σήμερα) για να πάω στο γραφείο. Μου αρέσει πολύ αλλά θέλω αρκετή προπόνηση, καθρέφτη και κράνος τουλάχιστον. Οι λακούβες μου την δίνουν στα νεύρα…και ναι…οι σφήνες μέσα στην κίνηση είναι άψογες!

  4. Το πήρες τελικά βρε θηρίο?? Καλοτάξιδο!! Τώρα μένει να σε δούμε και στο Group του Facebook: http://www.facebook.com/group.php?gid=291244855320&ref=ts

    Με τις ειδοποιήσεις δεν ξέρω τι παίζει, σε κάθε blog είναι διαφορετικά και το δικό μου είναι παλιά έκδοση…σημασία έχει ότιο ξαναπέρασες από εδώ!

    Τα Brompton μου άρεσαν κι εμένα, και ίσως είναι πιο ποιοτικά, αλλά ακριβώς για τον ίδιο λόγω πήγα κι εγώ σε Dahon που ήταν πιο οικονομικά: Αν το βαρεθώ ή δε μου αρέσει να μην κλαίω ένα σωρό λεφτά!

    Μακάρι να μέναμε πιο κοντά για να μπορούσα να κατέβω και να κάνουμε καμιά βόλτα παρέα…είμαι μακρυά ρε γμτ!
    Ο αριστερός καθρέφτης θα σε βοηθήσει αφάνταστα στις προσπεράσεις (εκεί που όλοι θα είναι σταματημένοι!) και το κράνος αχρείαστο να είναι, αλλά είναι και τα δύο βασικά για την ασφάλειά σου στους ελληνικούς δρόμους.

    Η καλύτερη στιγμή στις πρωινές μου βόλτες είναι στην Ιερά Οδό, να περνάω ανάμεσα από τα σταματημένα στο φανάρι αυτοκίνητα και να φτάνω στο λεπτό στο τέρμα μου! Ψιλοκατηφορικός ο δρόμος, οπότε βάζω την 6η και τους αφήνω όλους πίσω! 😛

  5. Το πήρα και χθές έφαγα και τα μούτρα μου…ήμουν και τυχερός που δεν με πάτησε κανένα αυτοκίνητο…η μόνη συμβουλή που έχω να δώσω είναι να μην κολάς πίσω από αυτοκίνητο γιατί δεν βλέπεις την άσφαλτο που έρχεται…και αυτό που ήρθε από κάτω το είδα μετά από την τούμπα…και ξαναλέω…τυχερός ήμουν. Στο συνεργείο απόρησαν πως εγώ είμαι όρθιος ενώ το ποδήλατο έιναι σε τέτοια κατάσταση…τι να τους έλεγα όμως? Ότι είμαι πρώην νίντζα? Θα με πίστευαν? Δεν νομίζω. 😛
    Καθρέφτη ακόμα δεν έχω πάρει και το κράνος που πήρα απ’έξω είναι ωραίο στην όψη και ψιλοφάβα στην λειτουργεικότητα. 😦

    Ίσως καταφέρουμε να συναντηθούμε ποδηλατικά κάποια στιγμή κάπου ενδιάμεσα…ή σε κάνένα critical mass?

    Όσον αφορά το Ελληνικό group του facebook, πήγα και το είδα και ξενέρωσα που είναι και καλά private…που πρέπει να σε εγκρίνουν και καλά για να μπεις λες και είναι κανένα κωλομάγαζο από αυτά τα club του κώλου που κάνουν face control για να το παίξουν μούρες. Δεν έστειλα request. Ίσως στείλω σε κανένα άλλο γκρουπ της dahon από αυτά που είναι ανοιχτά σε όλους και κάπως πιό παγκόσμια…θα δούμε.

    🙂

  6. Κωνσταντίνε πρέπει να τα πούμε το συντομότερο δυνατόν από κοντά!
    Ελπίζω να είσαι καλά και να μην σταματήσεις το ποδήλατο, όποιο κι αν είναι αυτό…περιμένω να μου πεις περισσότερα από κοντά.

    Όσο για το group, το έφτιαξα εγώ ο ίδιος, και είναι private για να μην μπαίνουν bots και άσχετοι μόνο και μόνο για να διαφημίσουν τις σελίδες τους…δεν έχω χρόνο για moderation (ούτε και τα άλλα παιδιά), οπότε το χρησιμοποιώ ως μέτρο ασφάλειας. Δεν έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με κλειστή κλίκα κλπ.

    Θα τα πούμε κι από κοντά όποτε βρούμε χρόνο!

    Περαστικάαααααα!!

  7. Ωραία…ρόμπα έγινα πάλι. 😛
    Σου έβρισα το γκρουπ υποθέτοντας (με αρκετή σιγουριά όμως…πως με είδες?) όλα αυτά που ανέφερα πριν και τελικά καμμία σχέση…μπράβο μου…τώρα πάω να κάνω request to join και ας φανώ κωλοτούμπας. :-/

    Ελπίζω και εσύ να είσαι καλά.

    Σε ευχαριστώωωωωω!

  8. Ουδείς άσφαλτος φίλε Κωνσταντίνε…το σκεπτικό σου ήταν απόλτα λογικό οπότε είχες εν μέρει δίκιο.

    Ελπίζω τελικά να αξίζει τον κόπο!

Leave a Reply

