Dahon Boardwalk – Μέρος 2: Οι πρώτες εντυπώσεις


 

Βρέθηκα λοιπόν ένα Σάββατο μεσημέρι στο λεωφορείο προς Κορωπί, με ένα ολοκαίνουριο Dahon Boardwalk στα χέρια. Βρήκε εύκολα το χώρο του στην κεντρική πόρτα του λεωφορείου, στο κομμάτι που προορίζεται για τα άτομα με κινητικές δυσκολίες. Ευτυχώς δεν υπήρχε πολύς κόσμος και έτσι δεν ενόχλησα κανέναν.

Το Κορωπί είναι μια πόλη που προσφέρεται για ποδηλασία. Το νέο κομμάτι της είναι πλήρως τετραγωνισμένο, με αρκετά φαρδιούς δρόμους και καλή ορατότητα στις διασταυρώσεις, αφού υπάρχουν ακόμη πολλά άκτιστα οικόπεδα.

Ρύθμισα τό ύψος της σέλα και του τιμονιού και έκανα τις πρώτες μου βόλτες… οι οποίες με δυσκόλεψαν λίγο: Η σέλα με πίεζε πολύ, το αριστερό γόνατο έκανε παράξενους ήχους και ώντας αγύμναστος κουράστηκα πολύ γρήγορα. Έφτασα στο σπίτι, το έλυσα σχετικά γρήγορα και το ανέβασα επάνω στο σπίτι. Διάβασα μερικά πράγματα σχετικά με το νέο μου απόκτημα σε ελληνικά και ξένα fora (πάντα το κάνω όταν αγοράζω κάτι καινούριο), είδα αρκετές φορές το που δείχνει το άνοιγμα και το κλείσιμο του Dahon και ξανακατέβηκα για μια βόλτα.

Το άνοιγμα και κλείσιμο του ποδηλάτου τελικά είναι πιο εύκολα από ότι φαίνεται στο video και μέσα σε μια μέρα γινόταν εντελώς μηχανικά. Η οδήγησή του είναι μια πραγματική απόλαυση, καθώς είναι πολύ ελαφρύ και άμεσο στις αντιδράσεις του. Όπως προανέφερα δεν έχω σχεδόν καθόλου εμπειρία από ποδήλατα αλλά όχι μόνο συνήθισα αμέσως το Boardwalk, αλλά μετά τα πρώτα χιλιόμετρα δεν ήθελα να κατέβω από την σέλα! Η κύλιση στην άσφαλτο γίνεται πολύ ομαλά, τα φρένα είναι αρκετά δυνατά και η ρύθμιση του τιμονιού και της σέλας φέρνει το ποδήλατο στα μέτρα σου.

Το βάρος του (περίπου 12 Kg σύμφωνα με τον κατασκευαστή) είναι αρκετά χαμηλό έτσι ώστε να μπορεί να μεταφερθεί σηκωτό (από τη σέλα ή το σκελετό) στις μικρές απόστάσεις π.χ. μεταξύ της εισόδου του μετρό και του συρμού, ενώ για μεγαλύτερες αποστάσεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν “καροτσάκι”, με χρήση της υπερυψωμένης σέλας ως βάση. Είναι κάτι που είδα σε video και μου άρεσε πολύ. Σαν κατασκευή είναι στιβαρή, χωρίς τριξίματα ή άλλους θορύβους και η εγγύηση εφόρου ζωής για τον σκελετό λέει πολλά! Οι 7 ταχύτητές του είναι αρκετές για τη χρήση που προορίζεται και οι αλλαγή μεταξύ τους γίνεται πολύ εύκολα.

Στις πρώτες αυτές βόλτες διαπίστωσα μερικά πράγματα:

  1. Είναι αναγκαία η αγορά φωτών, μπροστά και πίσω. Καλοί οι ανακλαστήρες αλλά η οδήγηση το βράδυ σε δρόμους χαμηλού (ή και ανύπαρκτου) φωτισμού είναι επικίνδυνη χωρίς τα φώτα.
  2. Είναι αναγκαία η αγορά κλειδαριάς/πετάλου κλπ. Μπορεί να είναι εξαιρετικά βολικό να πετάγεσαι με το ποδήλατο για να πάρεις 1-2 πράγματα από το σούπερ-μάρκετ αλλά όταν δεν έχεις κλειδαριά δεν μπορείς να αφήσεις το ποδήλατο μόνο του ούτε για 1 λεπτό. Περισσότερα και ενδιαφέρονται για την προστασία των ποδηλάτων θα βρείτε στο εξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο του podilates.gr.
  3. Για τον ίδιο λόγο βρήκα πολύ βολική τη λύση της πίσω σχάρας, καθώς οι κρεμασμένες σακούλες στο τιμόνι μπορούν να προκαλέσουν ατύχημα με τις ταλαντώσεις τους!
  4. Θα ήθελα να έχω έναν υπολογιστή ποδηλάτου, για να μπορώ να βλέπω κυρίως τις αποστάσεις που διανύω, τη συνολική απόσταση που έχω διανύσει από τότε που το πήρα, το χρόνο που χρειάζομαι για μια διαδρομή κλπ.
  5. Πρέπει να βρω ένα κράνος το συντομότερο δυνατόν, επειδή θεωρώ την ασφάλεια σημαντικότατη και επειδή με αυτά που διαβάζω έχω τρομάξει!

Συμπεράσματα:

  1. Το Boardwalk φαίνεται ότι θα με βολέψει πολύ στις καθημερινές μετακινήσεις μου και θα συντροφέψει για πολλά χρόνια.
  2. Το αρχικό κόστος απόκτησης του ποδηλάτου είναι ενδεικτικό και θα πρέπει κανείς να υπολογίζει περίπου €100 για τα άμεσα απαραίτητα αξεσουάρ (€30-40 το πέταλο, 40-50 το κράνος, €15-20 το σετ φώτα)
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s